Sari la conținut

Telefon contact PPC Enel – Deranjamente si reclamatii PPC

Telefon contact PPC enel

Telefon contact PPC Enel

Întreruperile în furnizarea de electricitate pot fi planificate sau neplanificate. Întreruperile neplanificate sunt cauzate în special de vechimea rețelei de distribuție, dar și de furturile de energie, suprasolicitarea rețelei și intervențiile neautorizate în rețea.

De asemenea, condițiile nefavorabile de vreme pot afecta serviciul de distribuție. Întreruperile planificate sunt acele sistări în furnizarea de energie electrică datorate lucrărilor de modernizare pe care operatorul de rețea le desfășoară în zonele în care operează.

Contact PPC Enel

Modalitati de contact  pentru informații, sesizări legate de întreruperi în alimentarea cu energie electrică (deranjamente) sau alte aspecte legate de serviciile Enel .

Modalitati de depunere reclamatii  deranjamente PPC Enel  24/7 – Telefon contact PPC Enel

Semnalează o problemă în alimentarea cu energie electrică.

Numere TelVerde apelabile gratuit de pe teritoriul naţional.

  • Telefon contact PPC Enel Banat: – 0800.070.444
  • Telefon contact PPC Enel Dobrogea: -0800.070.555
  • Telefon contact PPC enel Muntenia: -0800.070.888

Numere cu tarif normal

  • Telefon contact PPC  Banat (județele Arad, Caraș-Severin, Hunedoara, Timiș): Prefix județ + 929
  • Contact PPC Enel Dobrogea (județele Călărași, Constanța, Ialomița, Tulcea): Prefix județ + 929
  • telefon contact Enel  Muntenia (București, județele Ilfov, Giurgiu): 021.9291

Prin FORMULAR DE CONTACT

Pentru semnalări, sesizări, reclamații (altele decât cele pentru deranjamente în alimentarea cu energie electrică), completează formularul de contact  și vei primi un raspuns cât mai repede posibil.

  • Completează formularul online  și problema semnalată de tine va ajunge imediat Enel .
  • Alternativ, în afară de numerele de telefon de mai sus,  poți scrie direct din contul tău online – poți să faci sesizări, să depui cereri și altele.
  • În orice fel vei intra în legătură cu Enel Romania  dacă ești deja conectat la rețeaua electrică, e util să ai la îndemână codul tău POD.
  • Dacă ai observat orice tip de activitate frauduloasă,  poți transmite detaliile adresei prin apel anonim la numărul de telefon 0800500999 sau prin formularul de contact  selectând Categoria Sesizare și Tipul interacțiunii Sustrageri, iar un reprezntant Enel  te va contacta cu un răspuns.
  • Consultă manualul de sesizări și află cum ne poți contacta cu ajutorul formularului de contact sau din contul tău online.

Lista centrelor PPC Enel de relații cu clienții și a punctelor de informare -Telefon contact PPC Enel

Vezi mai jos adresele centrelor de relații cu clienții și ale punctelor de informare ale companiilor Rețele Electrice, numerele de telefon și programul de lucru.

Identifică cel mai apropiat centru de relații cu clienții sau punct de informare Rețele Electrice Banat.

  • Timiș ,Timișoara -Str. Ştefan cel Mare, nr. 24-26, parter
Centru de relații cu clienții
luni-marti, 9:00-13:00
  • Caraș-Severin Reșița ,B-dul A. I. Cuza, nr. 42, parter
Punct de informare
Prima zi lucrătoare din lună, 9:00-13:00
  • Hunedoara ,Deva ,Str. George Enescu, nr. 39, parter
Punct de informare
Prima zi lucrătoare din lună, 9:00-13:00
  • Arad ,Arad ,Str. Iuliu Maniu, nr. 65-71, et. 2, cam. 204
Punct de informare
Prima zi lucrătoare din lună, 9:00-13:00

Schimbarea furnizorului de energie electrică și comunicări legate de contractul de distribuție – Telefon contact Enel

Dacă ești furnizor de energie electrică, poti contacta enel Romania  pentru informații legate de schimbarea furnizorului și de contractul de distribuție în modurile de mai jos.

  • Banat Fax: 0372.876.276 contractarebanat.ro@e-distributie.com
  • Dobrogea Fax: 0372.876.807 contractaredobrogea.ro@e-distributie.com
  • Muntenia Fax: 0372.875.235 contractaremuntenia.ro@e-distributie.com

Transmitere index ppc ENEL

  • Contul MyEnel – secțiunea Index
  • Autocitire se poate transmite in continuare GRATUIT, la urmatoarele numere de telefon:
  • 0800 07 08 09, pentru clientii care au incheiat in regim reglementat contractele de furnizare a energiei electrice pe Serviciul Universal (clientii in regim de serviciu universal, clientii inactivi si clientii preluati in regim de ultima instanta).
  •  0800 07 07 01, pentru clientii care au incheiat pe piata concurentiala contractele negociate de furnizare a energiei electrice si/sau a gazelor naturale incheiate pe Piata concurentiala Enel si contractele de furnizare a gazelor naturale.
  • prin apel Call Center 021.9977 (numar cu tarif normal, program L-V 8.00-20.00 si S: 8.00-13.00)
  • prin modalitatea de inregistrare a indexului, oferita de distribuitorul tau.

Pentru a semnala probleme legate de întreruperi neplanificate sau deranjamente în alimentarea cu energie electrică, te rugăm să contactezi serviciul call center al operatorului de rețea zonal. Liniile telefonice sunt disponibile 24/24 ore:

Pentru informatii suplimentare vizitati site- ul oficial Enel.ro

TE- AR PUTEA INTERESA SI : Perioada transmitere index hidroelectrica

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *