Sari la conținut

Aplicatia MyPPC Enel

  • de
aplicatia ppc

În luna septembrie se vor actualiza sistemele informatice la aplicatia MyPPC Enel , transmiterea indexului se va face in perioada 24 septembrie, ora 09:00, până pe 30 septembrie, ora 19:00

În perioada 19 – 23 septembrie, se vor face lucrări de mentenanta la actualizarea sistemelor informatice, ca parte a procesului de migrare a acestora la Grupul PPC.

Informații utile
Perioadă de actualizare a sistemelor informatice
În luna septembrie se actualizeza sistemele informatice la aplicatia MYPPC Enel
Ce este diferit în privința serviciilor și funcționalităților în perioada actualizării sistemelor informatice?
Vei putea transmite indexul aferent consumului lunii septembrie începând cu data de 24 septembrie, ora 09:00, până pe 30 septembrie, ora 19:00.
Plățile se vor putea efectua prin intermediul partenerilor bancari, prin direct debit sau transfer bancar, respectiv prin intermediul automatelor de plată de tip self- pay, în cazul celor care preferă plata numerar, dar vor putea fi înregistrate începând cu 24 septembrie.
www.ppcenergy.ro va putea fi accesat, dar serviciile noastre digitale și aplicația myPPC vor fi indisponibile între 19 și 23 septembrie.

Magazinele PPC și call center-ul vor funcționa conform orarului obișnuit, însă informațiile care pot fi oferite vor fi generale, din cauza indisponibilității platformelor pentru gestionarea relațiilor cu clienții.

Pot să transmit indexul in aplicatia myPPC Enel?

Este important să știi că, doar luna aceasta, perioada de transmitere a indexului autocitit va fi în intervalul 24 septembrie, ora 09:00, până pe 30 septembrie, ora 19:00, deoarece se vor actualiza sistemele informatice, ca parte a procesului de migrare a acestora la Grupul PPC.

Pot să închei un contract nou de furnizare de electricitate/gaze naturale din aplicatia myppc?
În perioada în care ne actualizăm sistemelor informatice, cuprinsă între 19 și 23 septembrie, vei putea încheia un contract doar într-unul dintre magazinele noastre sau prin intermediul agenților din teren. Serviciul de contractare online va fi indisponibil în acest interval.

Pot să plătesc factura de energie electrică/ gaze naturale din aplicatia myppc?
Da, poți plăti factura PPC pe toată perioada cât vom lucra la actualizarea sistemelor noastre informatice. Modalitățile pe care le poți utiliza pentru plata facturii în această perioadă sunt: direct debit, internet/ mobile banking, ATM, numerar și transfer bancar. Nu se vor putea face plăți prin intermediul aplicației myPPC.

Dacă plătesc factura în timpul nefuncționării sistemelor informatice, plata va fi înregistrată?
Dacă plătești factura în aceste zile, vom înregistra plata, însă informațiile referitoare la sold vor fi actualizate după ce serviciile noastre digitale vor fi din nou active. Este important să știi că termenul de plată al facturii rămâne același, chiar dacă noi vom procesa ulterior datele soldului.

Dacă am primit factura mai târziu decât de obicei, ca urmare a actualizării sistemelor informatice, care va fi scadența de plată?
Termenele pentru plata facturii rămân cele menționate în contractul tău de energie electrică/ gaze naturale și sunt corelate cu data emiterii facturii, oricare ar fi aceasta.

Cum aflu ce sumă am de plată pentru energia consumată?
Dacă vrei să afli ce sumă ai de plată, cel mai simplu este să te uiți pe factura de energie. Soldul va fi actualizat după 24 septembrie, iar după această dată în contul myPPC vei vedea soldul la zi .

Transmitere index PPC Energy – transmitere index autocitit sau furnizat catre serviciul de relatii clienti PPC Energy.
Comunicarea indexului pentru consumul tău de electricitate sau gaze naturale nu este un lucru care să te pună pe drumuri.

Rămâi în confortul casei tale și transmite consumul tău lunar fie prin contul tău PPC, fie sunând la telefon 0800.070.809 (în intervalul de telecitire menţionat în factură) pentru electricitate sau la 0800.070.701 – tasta 1 pentru gaz, dacă distribuitorul tău este Delgaz Grid sau Progaz P&D (între 22 și 26 ale fiecărei luni).

Transmiterea periodica a indexului pentru electricitate sau gaze naturale este recomandata pentru a plati exact cat consumi. Aceasta practica, cunoscuta si sub denumirea de „Autocitire” , determina compania PPC Energy sa iti factureze consumul real .

atât pentru gaze naturale, cât și pentru energie electrică, poți transmite indexul prin apel la Call Center, la numărul de telefon 021.9977 (apel cu tarif normal), de luni până vineri, în intervalul 8:00-20:00.
dacă ai deja aplicația myPPC instalată pe telefonul tău, intră în secțiunea Index, introdu noul index și apasă Transmite Index.

Deranjamente PPC Transmitere deranjamente prin Aplicatia MYPPC ENEL

Numărul de telefon al serviciului deranjamene PPC sau relații cu clienții PPC rămâne acelasi. Astfel, pentru a intra în contact cu un consultant PPC Energie Muntenia sau PPC Energie, clienții pot suna la 021.9977 (număr cu tarif normal) în intervalul orar 8:00 – 20:00, de Luni până Vineri 8:00 și 20:00 .

contact deranjamente PPC prin serviciul de call center la telefon: 021 9977 de luni pana vineri de la ora: 8:00 la 20:00
contact prin serviciul de asistenta live CHAT
poti vorbi cu cei de la relatii clienti prin apel la telefonul de contact PPC Energie direct din aplicatia myPPC.

Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *