Sari la conținut

Index Hidroelectrica – Modalitati transmitere index

index hidroelectrica

Transmitere Index Hidroelectrica – Care este perioada  de transmitere index Hidroelectrica ?

Hidroelectrica a anunţat perioada în care se poate transmite indexul

Transmitere index autocitit la Hidroelectrica se poate face doar in perioada 22 respectiv 26 a lunii curente la numarul de telefon 0800 800 359 (APEL GRATUIT). Poti trimite indexul prin aplicatia iHidro disponibila  pentru Android cat si  iOS.

Indexul autocitit al Hidroelectrica poate fi comunicat gratuit la numărul de telefon: 0800.800.359.

Descarca aplicatia iHIDRO – transmite indexul rapid

Transmitere Index Autocitit – SPEEH Hidroelectrica SA *-Platforma contractare clienti Hidroelectrica. … Transmitere Index Autocitit.

Transmitere Index Autocitit Când se transmite indexul la Hidroelectrica?

Indexul autocitit poate fi transmis  doar in perioada 24-28 a lunii curente.

Indexul autocitit poate fi comunicat doar in perioada 24-28 a lunii curente, la numarul de telefon: 0800 800 359 (APEL GRATUIT).

Hidroelectrica este furnizorul tau ideal de electricitate!

Oferta Hidroelectrica :

  • 100% energie verde
  • Termen de plata relaxat: 45 zile de la emiterea facturii
  • Comunicarea si transmiterea sigura a documentelor folosind mijloacele online
  • Accesibilitatea deplina: Furnizam energie electrica in orice locatie din Romania
  • Corectitudine 100%: garanția ca NU exista tarife ascunse in contractul de furnizare

Care este perioada de transmitere a indexului autocitit de pe contor? Transmitere Index Hidroelectrica

În vederea transmiterii indexului autocitit, aveti la dispoziție   mai multe modalități prin intermediul cărora putei comunica indexul autocitit, lunar, în intervalul 22 – 26 ale lunii . Această informație apare pe prima pagină a facturii, precum și în cadrul aplicației iHidro.

Modalitățile puse la dispoziția clienților pentru transmite index Hidroelectrica  sunt:

– prin apel gratuit la numărul 0800800359
– prin intermediulu aplicației  iHidro, disponibilă în AppStore sau Google Play Store                                                                                                                       -prin intermediul browser-ului de internet la adresa https://ihidro.ro/Portal
– portalul Hidroelectrica, disponibil la adresa https://client.hidroelectrica.ro/autocitire

Când se emite factura Hidroelectrica și cum se determină consumul în cadrul acesteia? Transmitere Index Hidroelectrica

Factura de energie electrică se emite lunar, iar valoarea ei se calculează în funcție de consumul măsurat în kWh, acesta determinându-se dupa cum urmeaza:

1. citirea indexului de pe contor de către Operatorul de Distribuție
2. indexul transmis prin autocitire de către client, prin modalitățile puse la dispoziție de noi (după ce acesta este validat de Operatorul de Distribuție) sau
3. cantitățile de energie lunare stipulate în convenția de consum, parte a contractului de furnizare.

Astfel, dacă nu se realizează citirea contorului de către Operatorul de Distribuție și nici nu se validează lunar indexul autocitit transmis de dumneavoastră, vi se vor  emite facturi de estimare conform datelor de măsură primite de la Operatorul de Distribuție.

În prezent,  facturile de energie electrică  emise în baza datelor primite din partea Operatorilor de Distribuție (indecși citiți sau estimați de către Operatorii de Distribuție). În cazul în care sesizați neconcordanțe privind estimarea consumului, vă rugăm să vă actualizați convenția de consum și să -o transmiteți pentru a întreprinde demersurile privind actualizarea convenției de consum și la Operatorul de Distribuție.

Cum și unde pot plăti factura Hidroelectrica? Transmitere Index Hidroelectrica

Modalitățile de plată puse la dispoziția clienților Hidroelectrica sunt prezente în cadrul facturii de energie electrică și pe pagina oficiala, www.hidroelectrica.ro – secțiunea Furnizare energie – MODALITĂȚI PLATĂ.

În momentul efectuării unei plăți, pentru alocarea corectă a acesteia, vă rugăm să treceți la rubrica detalii de plată CONT CONTRACT și NUMĂR FACTURĂ. În situația în care veți utiliza codul de bare, plata se va aloca automat conform codului de bare scanat.

Cum mă asigur că efectuez plata corectă a facturii de energie electrică? Index Hidroelectrica

În vederea alocării corecte a plății efectuate, vă rugăm să luați în calcul următoarele:
– Este necesară introducerea detaliilor de plată formate din CONT CONTRACT și NUMĂR FACTURĂ, indiferent de modalitatea de plată aleasă,
– Plățile care nu respectă modalitățile de plată prezentate în cadrul facturii de energie electrică și pe pagina de internet vor fi procesate cu întârziere, nu vor fi prelucrate sau vor fi returnate, după caz.
– Termenul de procesare a plății în sistemul nostru informatic este de maximum 3 zile lucrătoare.

NOTA : Pentru detalii suplimentare referitoare la modalitățile de plată puse la dispoziția clienților noștri, vă rugăm să accesați – secțiunea Furnizare energie sau ne puteți contacta la numerele de telefon 021 9834 sau 021 9861, de luni pana vineri (mai puțin in zilele de sărbători legale), în intervalul orar 08:00-20:00.

Cum solicit eșalonarea unei plăți? – Index Hidroelectrica

În situația în care valoarea facturilor depășește posibilitățile de plată, puteți apela la o solicitare de eșalonare factura Hidroelectrica 

Pentru a vi se aproba un grafic de eșalonare, vă rugăm să accesați pagina  de internet, www.hidroelectrica.ro, secțiunea Furnizare energie – Client Casnic sau Furnizare energie – Client Business, unde veți găsi un formular pus la dispoziția clienților noștri, Cerere eșalonare plăți.

După completarea acestei cereri, este necesar să o transmiteți la adresa de e-mail esalonari@hidroelectrica.ro(client casnic) sau esalonari.business@hidroelectrica.ro(client business) și un reprezentant Hidroelectrica  va prelua solicitarea dumneavoastră.

După primirea acestei cereri din partea dumneavoastră, :
– Se va analiza și verifica  documentele primite,
– Se va transmite  către dumneavoastră convenția de eșalonare propusă prin intermediul e-mail-ului sau poștei (în funcție de modalitatea aleasă de dumneavoastră).

În vederea aprobării graficului de eșalonare, vă rugăm să semnați convenția de eșalonare primită și să o returnați la adresa e-mail esalonari@hidroelectrica.ro(client casnic) sau esalonari.business@hidroelectrica.ro(client business), în termen de maximum 3 zile lucrătoare.

Cum se citește indexul contorului, în funcție de tipul acestuia? Transmite index Hidroelectrica

Transmite index Hidroelectrica   Contoare cu afișaj mecanic

Indexul contorului de energie electrică cu afișaj mecanic care trebuie declarat este format din cifrele aflate înaintea virgulei (dacă acel contor este prevăzut cu „virgulă”. Valoarea indexului după virgulă (de regulă, într-un cadranul roşu) se poate ignora sau se se rotunjeşte la partea unitară în sus.

Transmite index Hidroelectrica contoare cu afișaj electronic

Pe afișajul contoarelor electronice pot apărea mai multe informații, în funcție de tipul și de modul în care acestea sunt configurate. Pentru fiecare mărime afișată (Energie Activă, Energie Reactivă Inductivă, Energie Reactivă Capacitivă) va apărea codul acesteia, respectiv valoarea numerică a acesteia.

  • 1.8.0 – Index curent energie activă totală consumată
  • 1.8.1 – Index curent energie activă – zona 1 (pentru clienții care beneficiază de tarif diferenţiat)
  • 1.8.2 – Index curent energie activă – zona 2 (pentru clienții care beneficiază de tarif diferenţiat)
  • 3.8.0 sau 5.8.0 – Index corespunzător energiei reactive inductive
  • 4.8.0 sau 8.8.0 – Index corespunzător energiei reactive capacitive

  Transmite index Hidroelectrica  contoare inteligente

În situația în care la locul de consum este instalat un astfel de contor care este integrat într-un sistem de măsurare inteligentă, acesta va transmite automat indexul, fără a mai fi necesară transmiterea manuală a indexului.

Afișajul acestor contoare este identic cu cel al contoarelor cu afișaj electronic.

Cât plătesc pe un kWh? Transmite index Hidroelectrica

Prețul acceptat prin ofertă și contract, este alcătuit din mai multe componente, unele din acestea fiind stabilite și reglementate de către ANRE.

De exemplu, la energia electrică, prețul e format din:
1. energia activă (preț energie) – compus din preț de achiziție și marjă furnizor
2. tarif de introducere energie electrică în rețea
3. tarif de extragere energie electrică din rețea
4. servicii de sistem
5. taxe, precum contribuția de cogenerare, certificatele verzi și acciza.

 

Ce reprezintă codul de client, cont contract, POD de pe factura de energie electrică? Ce este POD-ul

Transmite index Hidroelectrica

Codul POD reprezintă codul unic pentru fiecare punct de măsurare al energiei. Acest cod este generat automat, de către Operatorii de Distribuție, la activarea unui nou punct de măsurare, în baza avizului tehnic de racordare (ATR) sau Certificatului de Racordare (CR)

Aceste coduri sunt coduri alfa-numerice, disponibile clienților în cadrul facturii, contractului de furnizare și în cadrul aplicației iHidro.

Acestea ne sunt folositoare în identificarea corectă în sistemele noastre informatice și în relația noastră, cum ar fi: plata facturilor, modificarea contractului de furnizare etc.

  • codul de client – se găsește pe prima pagină a facturii și are 10 cifre (începe cu cifra 9)
  • cont contract – se găsește pe prima pagină a facturii și are 10 cifre (începe cu cifra 8)
  • POD – este codul de identificare al locului de consum, acordat de Operatorul de Distribuție:
  • zona Rețele Electrice Muntenia, Banat, Dobrogea – caractere alfanumerice, codul începe cu RO … și are 15 caractere.
  • zona Delgaz Grid – caractere alfanumerice, codul începe cu EMO … și are 10 caractere.
  • zona Distribuție Energie Electrică România – caractere numerice, codul începe cu 594 … și are 18 caractere.
  • zona Distribuție Energie Oltenia – caractere numerice, codul începe cu 594 … și are 26 de caractere.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *