Contact Telekom, Deranjamente si avarii. Relații cu Clienții / Asistenta clienti. Probleme internet, telefonie si televiziune
Contact cu Telekom – Deranjamente sau Avarii
Există mai multe modalități prin care poți intra în contact cu un reprezentant call center Telekom pentru a raporta deranjamente sau pentru a primi asistență cu privire la serviciile oferite.
Ai mai multe modalități de a contacta Telekom Romania
Contact Telekom -Cum contactez Serviciul de Relații cu Clienții Telekom?
Ai mai multe opțiuni să iei legătura cu reprezentanții Telekom:
- Formular de contact: https://telekomromobile.custhelp.com/app/ask;
- E-mail: persoane fizice info_TKRM@telekom.ro, clienți business: clientiB2B@telekom.ro;
- Telefonic:
Serviciul Relații Clienți persoane fizice: 1234 (apel gratuit din rețeaua Telekom), 021.404.1234 și 0766.12.1234 (tarif standard din alte rețele), accesibil 24/7.
Alege modalitatea prin care vrei să ne contactezi. Ai întrebări legate de produse sau servicii Telekom Romania?
- pe rețelele de socializare!
- din MyAccount (utilizând un username personalizat cu serviciile tale Telekom), accesând MyRepair și urmând pașii de diagnoză care se aplică situației tale
- telefonic, prin apel la 1234 Serviciul Relații Clienți persoane fizice (apel gratuit din rețeaua Telekom) sau 0766121234/021.404.1234 (tarif normal pentru apelurile din rețelele naționale) și +4021.404.1234 sau +40766.12.1234 (apel taxabil din afara României)
- 1933 Serviciul Relații Clienți Business (apel gratuit din rețeaua Telekom, tarifabil din alte rețele)
Contact Telekom în scris
- prin formularul de contact
- prin formularele puse la dispoziția clienților în magazinele Telekom și ale partenerilor săi. Vezi lista magazinelor și programul de funcționare.
- prin poștă, către Telekom Romania Mobile Communications S.A., Serviciul de Relații cu Clienții, Echipa Reclamații, la adresa: B-dul Expoziției nr. 1C, Sector 1, București.
Alte modalitati Contact Telekom Romania
- E-mail: Poți contacta Telekom folosind formularul disponibil pe site-ul lor oficial. În funcție de situație, vei primi răspuns fie prin e-mail, fie prin apel telefonic.
- Pagina de Facebook Telekom România: Poți să trimiți mesaje pe pagina oficială de Facebook Telekom România sau să lași comentarii pentru a primi răspunsuri rapide.
Contact Telekom Deranjamente si reclamatii
Pentru reclamații comerciale:
- pentru persoane fizice: în aplicația mobilă MyAccount, secțiunea Asistență sau apelează 1234 (apelabil doar din rețeaua Telekom, gratuit) sau 0766121234 (tarif standard), după selectarea limbii, indentifică-te cu numărul tău de telefon, alege ramura 1 și apoi 2
- pentru clienți business: apelează 1933 (tarif standard).
Pentru reclamații tehnice:
- pentru persoane fizice: în aplicația mobilă MyAccount, secțiunea Asistență sau MyAccount Web, secțiunea MyRepair sau apelează 1234 (apelabil doar din rețeaua Telekom, gratuit) sau 0766121234 (tarif standard);
- pentru clienți business: în MyAccount Web, secțiunea MyRepair sau apelează 1933 (tarif standard).
Termenul de soluționare pentru reclamații este de 30 zile calendaristice de la data primirii / înregistrării. În cazul în care demersurile întreprinse pentru soluționare depășesc 30 de zile calendaristice, vei fi contactat de Serviciul de Relații cu Clienții, Echipa Reclamații cu maximum 2 zile lucrătoare înainte de expirarea termenului inițial, pentru a fi informat cu privire la prelungirea soluționării reclamației tale.
Probleme internet Telekom -Deranjamente contact Telekom
Pe fondul unor disfuncționalități de natură tehnică, clienții Telekom pot întâmpina dificultăți în accesarea serviciilor de internet sau voce .
Echipele tehnice lucrează pentru remedierea acestor disfuncționalități în cel mai scurt timp posibil, pentru restabilirea serviciilor de internet sau voce la parametrii normali.
Citeste si :Deranjamente Digi – Asistenta Suport Clienti RCS/ RDS