Esalonare facturi Hidroelectrica
Data primei rate va fi stabilită într-o zi lucratoare iar celelalte rate vor avea scadența în aceeași zi din lunile urmatoare.
În cazul în care, o rată nu este achitată la termen, prin aceasta înțelegându-se că banii nu au ajuns
în conturile Hidroelectrica inclusiv până în data stabilită de plată pentru luna respectivă, Hidroelectrica își
rezervă dreptul de a rezilia unilateral convenția de eșalonare, iar sumele restante neachitate vor fi
penalizate conform clauzelor contractuale, de la data scadentă a fiecarei facturi.
Nr. Rate*. (maximum 6 rate).
Cerere eșalonare facturi Hidroelectrica
CERERE ESALONARE facturi Hidroelectrica
Va rugam sa transmiteti cererile completate si semnate la adresa de email: esalonari@hidroelectrica.ro sau prin posta la adresa: Bucuresti, sector 1, bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, Tower Center, Et.15
FOARTE IMPORTANT!
NU se vor transmite link-uri pentru descărcarea fișierelor.
FORMULARE/DECLARATII pentru beneficiere PLAFONARE PREȚ -Ord. 27/2022
Cerere si Declaratie pe proprie raspundere pentru beneficiere plafonare
Va rugam sa transmiteti formularele completate la adresa de e-mail plafonare@hidroelectrica.ro
Model de cerere esalonare facturi hidroelectrica -Plata în rate a facturilor Hidroelectrica.
A început să vină nota de plată din anul 2022
Facturile Hidroelectrica au început să fie emise după o pauză indelungata, iar compania a pus la dispoziţia clienţilor un formular-tip pentru cererea de eșalonare a plăţii, în cazul celor care doresc.
Esalonarea platii facturilor se poate face in maxim 6 rate – Esalonare facturi hidroelectrica
Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor Hidroelectrica, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea facturilor restante, urmând ca plata sa fie făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale, a anunțat compania, care mai reamintește că termenul de plată a facturilor emise este de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici.
Formularul tip pentru cererea de eșalonare a clientilor casnici este disponibil pe site-ul oficial Hidroelectrica , formularul tip pentru cererea de eșalonare a clientilor non-casnici este disponibil deasamenea pe site.
După completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.
Hidroelectrica reamintește că nu utilizează intermediari în relația cu clienții săi, actuali și potențiali, astfel că pentru orice chestiune de interes (contractare, facturare etc.) vă rugăm să vă adresați exclusiv reprezentanților companiei sau să utilizați platformele electronice puse la dispoziție de societate.
Click aici pentru cerere esalonare facturi Hidroelectrica pentru clienti casnici
Aplicația mobilă iHidro -Esalonare facturi Hidroelectrica
Începând cu luna octombrie 2023, am lansat aplicatia mobilă iHidro, ația un instrument informatic inovator, cu ajutorul căruia clienții își pot gestiona și administra cu ușurință contractele de furnizare a energiei electrice.
Pentru a avea acces la informații personalizate pe care aplicația le pune la dispoziție, este necesară actualizarea acesteia la ultima versiune disponibilă în AppStore sau Google Play Store.
Pentru celelalte dispozitive mobile, vă recomandăm să accesați https://ihidro.ro/Portal/ din orice browser de internet.
Printre caracteristicile aplicației iHidro se numără:
- Monitorizarea consumului: Pe pagina principală a aplicației, clienții pot verifica soldul curent și pot accesa rapid ultima factură emisă. De asemenea, pot accesa secțiunea de grafic al istoricului de consum și pot raporta indexul autocitit pentru o mai bună gestionare a consumului de energie.
- Gestionarea locurilor de consum: cu iHidro, clienții pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract. Astfel, aceștia pot monitoriza și controla consumul de energie pentru mai multe adrese într-un mod convenabil și eficient.
- Secțiuni Utile: Aplicația iHidro este împărțită în mai multe secțiuni, inclusiv:
- Facturare:Aici sunt disponibile facturile emise și istoricul plăților efectuate.
- Utilizare:Această secțiune permite introducerea indexului autocitit și consultarea istoricul de consum.
- Contul Meu:În această secțiune, clienții își pot administra profilurile și detaliile personale.
- Servicii:În această secțiune este disponibil un link către portalul pus la dispoziția clienților.
- Pentru a descărca aplicația iHidro, vă rugăm să vizitați Google Play Store sau AppStore.
Vă încurajăm să efectuați actualizările aplicației mobile iHidro pentru a putea beneficia de experiența completă a aplicației.
CITESTE SI :Telefon contact Enel – Deranjamente si reclamatii Enel