Transmitere index Hidroelectrica autocitit
Incepand cu luna februarie 2024 transmiterea indexului si preluarea autocitirilor se realizează în intervalul 24 – 28 ale fiecarei luni .
Pana la aceasta data la Hidroelectrica, indexul se trimitea exclusiv in perioada 24-28 a fiecarei luni, exceptie este luna februarie cand indexul se trimite in perioada 24-28 ale lunii. A trimite indexul, inseamna ca trebuie sa transmiteti exact numarul indicat de catre contor .
Perioada transmitere index hidroelectrica prezintă informații referitoare la modalitățile de transmitere a indexului hidroelectrica. Acesta furnizează detalii esențiale privind transmiterea corectă a indexului hidroelectrica și termenele asociate acestei proceduri.
Nu trebuie să calculați absolut nimic, ci trimiteți DOAR numărul (indexul) afișat pe ecranul contorului. Citirea si transmiterea indexului contorului trebuie facuta la Hidroelectrica, NUMAI daca sunteti client Hidroelectrica.
Transmitere index Hidroelectrica
NOTA
Dacă vă aflați în perioada de transfer (în termen de 1 până la 5 zile dacă NU schimbați titularul contractului), NU sunteți încă client Hidroelectrica, așa că trebuie să trimiteți indexul vechiului furnizor și NU către Hidroelectrica.
De exemplu. Ați semnat contractul cu Hidroelectrica pe 15 August 2023 și data intrării în vigoare a contractului cu Hidroelectrica este 20 August 2023. Prin urmare, până la 20 August nu sunteți client Hidroelectrica, trebuie deci să vă îndepliniți obligațiile față de fostul furnizor. . Dacă pe 19 August trebuie să trimiteți indexul către furnizorul ABC, atunci trebuie să faceți acest lucru… Așteptați până pe 19 August pentru a vă îndeplini obligațiile față de vechiul furnizor .
Modalitati transmitere index Hidroelectrica
Dacă doriți să trimiteți indexul către Hidroelectrica, o puteți face în mai multe moduri:
1) – prin utilizarea platformei web din linkul de mai jos https://client.hidroelectrica.ro/autocitire
2) – sau prin apel gratuit 0800 800359 (doar din România). Trebuie să introduceți codul locului de consum format din 12 cifre (cod vechi) sau 10 cifre (cod nou), apoi apăsați tasta #, după care se introduce indexul.
Vă recomandăm să trimiteți indexul folosind noul cod de locație de consum.
3) – transmitere index Hidroelectrica prin intermediul aplicatiei iHidro Dacă alegeți să nu trimiteți indicele către Hidroelectrica, se va percepe un consum estimat pe baza acordului de consum semnat în contractul cu Hidroelectrica. Contorul este citit periodic de managerul de distributie sau autocitit de catre client.
Transmitere index Hidroelectrica – Sfaturi pentru trimiterea indexului!
- Pentru platforma web – Nu intra de mai multe ori in CNP in cazul in care nu primesti email-ul cu link-ul, pentru ca vei primi email-ul cu o intarziere de cateva ore, iar atunci linkul este deja expirat.
- De obicei, e-mailul ajunge în câteva secunde. În cazul în care nu primiți e-mailul, cel mai bine este să încercați în următoarea zi lucrătoare sau să utilizați opțiunea telefonică
- Cei care au contor inteligent nu mai trebuie să trimită indexul către Hidroelectrica, pentru că la fel ca atunci când erai la vechiul furnizor, contorul tău este citit de la distanță de distribuitorul tău care comunică indicele către Hidroelectrica
- Când comunicați indexul, trebuie să faceți acest lucru fără ca cifrele 0 (zero) să fie afișate în fața indexului. De exemplu, dacă pe afișajul contorului apare 00020770, trebuie să declarați 20770
- Pentru a comunica indexul prin optiunea telefonica ai nevoie de codul locului de consum, pe care il gasesti pe pagina a doua a facturii Hidroelectrica.
- Daca nu ati primit inca factura de la Hidroelectrica, puteti obtine codul locatiei consumului sunand la call center Hidroelectrica (sunati la numerele 021 9834 sau 021 9861).
- Cand declarati indexul la Hidroelectrica sau la oricare alt furnizor, trebuie sa comunicati exact indexul(numarul) afisat de contor, fara ca sa calculati absolut NIMIC
- Daca aveti curent monofazat, trebuie sa comunicati indexul(numarul) afisat de contorul d-voastra, atunci cand va este afisat codul OBIS 1.8.0.
- Cei carora NU le-a intrat inca in vigoare contractul cu Hidroelectrica, adica cei care primiti mesajul “Nu puteti comunica indexul online deoarece nu a fost identificat un contract activ pentru CNP furnizat”, asadar pentru ca inca NU sunteti client Hidroelectrica , NU trebuie sa trimiteti indexul la Hidroelectrica
- In prezent, istoricul citirilor NU se poate vedea pe platforma online , insa il puteti vedea pe platformele distribuitorilor.
- De asemenea istoricul il puteti reconstitui, daca va uitati pe email-urile de confirmare pe care le primiti atunci cand comunicati indexul folosind platforma web
- Daca aveti mai multe locuri de consum pe acelasi CNP, puteti trimite indexul pentru fiecare dintre acestea de pe platforma web Hidroelectrica
- Cei care doresc sa modifice conventia de consum pe care ati trimis-o cand ati facut contractul cu Hidroelectrica , o puteti face printr- o sesizare la linkul : https://client.hidroelectrica.ro/reclamatii
- Puteti solicita modificarea conventiei de consum trimitand un email la adresa formular.client@hidroelectrica.ro
Cum se plătește factura la hidroelectrica? – Transmitere index Hidroelectrica
Pot exista mai mulți termeni și condiții pentru plata facturii Hidroelectrica, așa cum se arată în exemplul de mai jos, dar rețineți că trimiterea unui index către Hidroelectrica poate duce la o factură mai mică.
- Transmitere index Hidroelectrica prin aplicatia ONLINE veti putea cunoaste data completa de identificare, mentionare si facturare
- Transmitere index la aparatele de plată
- Transmitere index Hidroelectrica prin scanarea Codului de Bare, partenerul are grijă de acest facilitator
- Transmitere index Hidroelectrica prin DIRECT debit
- plata factura Hidroelectrica prin aplicația iHidro , care este disponibilă online pentru dispozitivele mobile.
- Pentru anul 2024 transmiterea unui index autocit se face ca până acum, dacă vor apărea informații noi, le vom publica în acest articol sau în articolele urmatoare
Transmitere index Hidroelectrica
Întrucât Hidroelectrica are cea mai bună ofertă de pe piață, numărul mare de solicitări de schimbare a furnizorilor a generat o creștere a bazei de clienți activi și, în anumite momente, pot apărea probleme tehnice. Din oricare dintre motivele pentru care nu reușiți să trimiteți un index de citire automată, puteți contacta serviciul pentru clienți Hidroelectrica pentru a vă identifica problema. Perioada de transmitere a indexului de consum este esențială pentru înregistrarea corectă a consumului de energie electrică în factura dvs. Vă recomandăm să transmiteți indexul către Hidroelectrica în mod regulat , pentru a evita eventuale neconcordanțe în facturare.
Transmitere index Hidroelectrica- Serviciul Call Center poate fi contactat la numerele de telefon 021 9834, 021 9861
Te- ar putea interesa si : Contact Glovo – Telefon reclamatii